
kwi 3, 2011
Pamiętacie jak kiedyś pisaliśmy o tym, że udało się dokonać płatności w Marketplace polska kartą kredytową? Nam udało się to potwierdzić, ale także wam się udało takich płatności dokonać a przynajmniej tak pisaliście w komentarzach:) Wygląda jednak na to, że sytuacja uległa diametralnej zmianie.
Otrzymałem kilka dni temu maila od Microsoftu a dokładnie od działu zajmującego się płatnościami, wiadomość brzmiała następująco – oryginał po angielsku:
Dear Stefan,
We have been unable to charge you for the following purchases billed to you through Microsoft Billing Services:
Date Confirmation# Item(s) Amount 28/02/2011 56604*************** - Zombie Attack! 2 £2.17 28/02/2011 56604*************** - Simple Translate £0.69 SubTotal: £2.86 VAT: £0.42 Total Amount: £3.28 The following credit card is the current payment method on your billing account:
Card type: VISA
Your account would be suspended and you would be unable to make any purchases until we receive updated billing information. If payment is due for other Microsoft services purchased with the above card, those services may also be affected.
If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.
Thank you for using Microsoft Billing Services.
The Microsoft Zune and Windows Phone teams.
Dla tych, którzy nie do końca zrozumieli po angielsku (nie będę tłumaczył dosłownie) powiem ze chodzi o to, że Microsoft nie był w stanie otrzymać płatności za zakupione przeze mnie aplikacje i moje konto zostało zawieszone do wyjaśnienia sytuacji, nie mogę również dokonywać nowych zakupów. Wcześniej zakupione aplikacje jeszcze działają:)
Nie omieszkałem sprawdzić czy rzeczywiście nie mogę już kupować. Wszedłem do Marketplace wybrałem pierwszą lepszą aplikację i klikam Buy i po chwili:
There is a problem completing your request. Try again later.
Error code: c101c401((
Nie testowałem dodawania innych kart kredytowych, jak przetestuje oczywiście podzielę się w wami informacjami.
PS. NoDo nie ma tu znaczenia ja jeszcze go nie mam.