
mar 22, 2012
Firma JOJO Mobile Polska – w ramach usługi Taxi Finder – nawiązała współpracę ze spółką UNIT4 TETA BI Center. Współdziałanie umożliwi wykorzystanie narzędzi klasy Business Intelligence w części aplikacji przeznaczonej dla korporacji taksówkarskich. Taxi Finder oferuje wielofunkcyjne raporty i analizę trendów obecnych na rynku usług taksówkarskich. Aplikacja na Windows Phone zbiera informacje dotyczące korzystania z taksówek przez jej użytkowników. Użycie wielowymiarowych kostek danych pozwoli na szybką i kompleksową analizę informacji, uwzględniając różne punkty odniesienia.
Aplikacja Taxi Finder udostępnia korporacjom statystyki aktywności pasażerów. Wyniki przedstawione zostaną w formie raportów, umożliwiających analizę obecnych trendów i preferencji użytkowników taksówek. Korzystanie z wartościowych wiadomości pomoże dostosować ofertę do potrzeb klienta. Jak zapewnić branży taksówkarskiej dostęp do wiedzy tkwiącej w danych? Rozwiązaniem jest wykorzystanie potencjału nowoczesnego produktu spółki UNIT4 TETA BI Center:
„Tworzymy oprogramowanie mające na celu usprawnić procesy związane z analizą danych w łatwy i przystępny dla użytkownika sposób. Nasze rozwiązania usprawnią także działania związane z controllingiem, raportowaniem i dokonywaniem analiz. Dzięki aplikacji TETA BI korporacje taksówkarskie będą mogły zwiększać swoją konkurencyjność. To narzędzie o wielkich możliwościach, zachowujące jednak prostotę użytkowania” – podkreśla Jerzy Kiełbowicz, prezes zarządu UNIT4 TETA BI Center.
Narzędzie TETA BI umożliwia m.in. tworzenie codziennych raportów, szybki i łatwy wgląd w kluczowe informacje, wielopoziomowość przeglądania danych z różnych perspektyw oraz zidentyfikowanie niewykorzystanych potencjałów przedsiębiorstwa.
Usługa Taxi Finder jest w trakcie implementacji. W pierwszej kolejności zostanie uruchomiona na urządzenia mobilne z systemem Windows Phone. Aby wziąć udział w beta-testach należy podać Live ID za pośrednictwem strony www.taxifinder.eu.
Źródło: informacja prasowa JoJoMobile