
lut 27, 2012
Wydarzenie, które miało miejsce kilka dni temu w ośmiu wybranych przez polski oddział Nokii miastach nie było konkursem. Ciężko to nazwać również akcją promocyjną, bo czegoś tak pomysłowego, innowacyjnego i po prostu świetnego dawno nie widziałem. Nokia stara się promować swój topowy smartfon z Windows Phone 7 na wszystkie możliwe sposoby, i… udaje im się to! Ale o czym mowa?
Otóż jeśli byłeś ostatnio w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Toruniu, Warszawie lub Wrocławiu i zdarzyło Ci się pójść do Cinema City na jakikolwiek film, mogłeś wygrać Nokię Lumie 800. Przed seansem wyświetlana była reklama z Marcinem Prokopem w roli głównej, mówiącym o kuponie upoważniającym do darmowego zgarnięcia telefonu, który może leżeć pod Twoim siedzeniem! Sześćdziesiąt czterech szczęśliwców wygrało w taki sposób nowy telefon. To się nazywa ciekawa zabawa.