sty 13, 2012
Na odbywających się właśnie targach CES 2012 w Las Vegas, Microsoft zaproponował odwiedzającym interesujący konkurs, w którym do wygrania było 100 dolarów. Zadanie w teorii nie było trudne, trzeba było być szybszym od Windows Phone…
Jeżeli ktoś z was śledzi to co dzieje się na targach CES, być może słyszał o kampanii “smoked by Windows Phone”, w której Ben Rudolph wyzywa ludzi do wykonywania różnych, codziennych zadań na ich smartfonach i to samo robi na swoim Windows Phone. Czasy wykonania zadań są porównywane, jeżeli ktoś będzie szybszy niż Ben, wygrywa $100.
Konkurencje były różne: sprawdzanie pogody, rozpoznawanie muzyki, publikowanie wpisów na portalach społecznościowych w większości oczywiście wygrywał Windows Phone. Nie oznacza to jednak, że Ben Rudolph był niepokonany. Nielicznej grupie ochotników udało się wygrać $100. Windows Phone poległ m.in. na publikowaniu zdjęcia na portal Twitter, przegrał z iPhonem.
“Smoked by Windows Phone” to bardzo sprytny pomysł na kampanię marketingową, a przede wszystkim sposób na zaprezentowanie zalet systemu Windows Phone. Po przegranej konkurencji użytkownicy musieli powiedzieć, że przegrali z Windows Phone. Bardzo często można było usłyszeć: „My iPhone 4S just got smoked by Windows Phone”